Jag vann! :D

Hej!
Nu är jag hemma igen.
Idag har jag och jocke bara varit på färd. Vi for till mamma och pappa
och fikade och surrade med dom ett tag på förmiddagen. Sen så styrde vi bilen
mot sörstrand och hälsade på inger, alf och hundarna. åssan blev lika glad som
alltid hehe.. Sööthund :)
Vi fick även med oss en tupp hem haha.. ni kan avra lugna, den är död! Så
jocke har det han gör imorgon med denna tupp. Hoppas det blir gott.
Sen var det bara hem, trycka i sig nå käk och sen vidare upp till kisan till Eson och Perra
för att spela lite bingolotto med ett härligt gäng.
gissa vad som hände?! Jag vann :D :D Dock bara 100 kr men vafaan är så sällan man
vinner så man får då vara glad för det lilla!
-
Nu ska vi bara slappa innan man ska lägga igen sina ögon. Ska ju upp och
arbeta imorgon så gäller att vara pigg och alertt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback