Bingolotto

Då var man hemma..
Idag när vi hade klivit upp var det bara att hoppa i bilen
eftersom jag var tvungen skjusta upp jocke till jokkmokk. Så nu är man ensam här
hemma i några dar =/.. När jag kom ner på byn så blev man bjuden på pizza av
mamma och pappa. Så skönt att slippa tänka på mat! Har varit en
riktig lyxvecka det här med allt från 3 rätters till hämtmat haha!
-
Är som bara hemma och mellanlandar nu eftersom att jag ska till Eve och Emil kring
halv 7 snåret och spela bingolotto med ett härligt gäng! Har ju köpt mig en lott men
kan nästan säga redan nu att man kommer hem vinstlös. Brukar
då vara så när det gäller mig :) Men då är det ju det där att om man inte provar spela
så vinner man ju inget. Då kan man ju lika gärna prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback