Året kunde börjat bättre ...

Ett nytt år.. Jaa mitt nya år kunde börjat bättre..
Igår när jag drog till mamma och pappa kändes det konstigt i huvudet och magen
hängde inte med. Sen började jag frysa.. Kollade febern och jajemen! nog hade jag feber.
Så min nyårsafton spenderades med feber och huvudvärk, men dock hade jag trevligt
med mina nära :) Stannade mot alla odds uppe tills 12slaget men sen så var det bara
inta sängen.. Sovit mycket då tror ni? Näähää inte de heller..
Jobbar ju idag men man har ju såååå supersnälla arbetskompisar. Jag fick fara hem nu
klockan 12 och behöver inte komma tillbaka nå. Ni är bäst!!
-
Höll även på att köra ihjäl 2 renar när jag delade ut maten idag.. Inte min dag
med andra ord.. Men nu ska jag sova och soffan ska vara min bästis idag! Men den får nog
dela förstaplatsen med tabletterna ;)
-
Håll utkik här på bloggen idag! Har nämligen provat eyelinertatueringarna så jag ska
visa er hur det blev och vad jag tyckte. Kommer även lite bilder sen nyår senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback