2,5 miljoner dollar :S

Soffan är fortfarande min bästa vän.
Dock så har Jocke kommit hem nu så då blev man lite gladare iaf :) Somnade direkt då
jag la mig ner och vaknade 2 timmar senare.. Dock mådde jag inte så mycket bättre
men sköntr att sova och koppla bort huvudvärken och febern ett tag..
När jocke kom hem så hade han med sig pizza till oss. Älskade pojke :D Har ingen matlust alls men
åt iaf en halv barnpizza. tyckte jag var bra gjort hehe..
Sen har vi båda bara slappat i soffan och sett Victoria Secret Fashion Show 2012. Det är
så kul och se :D Som är så sööta och glada alla flickor!
Snygga brudar måste jag säga! den blåa bh kostade 2,5 miljoner dollar.... Jaa skulle
inte sitta fel ;) Haha Massa kristaller och diamanter på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback