kul.. eller?

Hej på er!
Äntligen får man sitta ner i soffan en stund och bara må väl. Idag har man
jobbat, hälsat på mamma, käkat ute med sambon (han kom ju hem igår :D ),
solat, tvättat, duschat och snabbvarit på en öppning av ny butik på byn. Har hunnit med
ganska mycket med andra ord :)
Just nu är min sambo och tränar så jag är ensam hemma för stunden. Vet dock inte vad
som händer ikväll men blir väl bara att slappa och ta det lilla lugna. Ska ju upp och jobba
imorgon. Händer även en annan sak imorgon som jag läntar såå mycket
efter! Men mer om det senare :)
-
Hade även ett paket i postlådan idag! Vad som var i det visar jag på en stund!
-
Nu ska jag ta tag i lite räkningar.. är ju kul det med.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback