Ingen ordning!

Hej på er! :)
Har varit en jättetrevlig dag med mamma i Luleå idag. Har hittt lite
balndade saker kan jag säga. Köpte mig nå kläder, tvättmedel, duschdraperi,
nå gardinupphängare, mat mm.. Så man kom då
inte hem tomhänt idag heller !
Jag är då mer än nöjd med dagen och det gjorde ju inget att
det var plusgrder idag. Superhärligt har det varit ute ju! Hoppas det blir
så imorgon också :)
-
Har även nu sen jag kom hem hunnit med att dammsugit, diskat,
plocka in tvätten och fixa på här hemma. Såg förjävligt ut här hemma efter att man
har varut sjuk och inte gjort eller brytt sig och något som heter städa eller
hålla undan, men nu så är det ordning på torpet igen :)
Har även hängt upp det nya draperiet :) Blev nööjd!!
Vad jag mer köpt kommer i ett annat inlägg för nu ska ajg fortsätta med
att plocka och dona innan det är dax att slå ner stussen i soffan och se lite
tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback