En hit och dit söndag :)

Hej på er!
Har ni haft en bra söndag? min har varit jättebra!
Var ju som sagt och hämta jocke igår från jokkmokk. Finbilen pallade
kylan och glad var jag för det :)
Idag när vi vaknade så var det bara klä på sig och dra till Piteå. Vi har varit och hälsat
på jockes syster. Hos henne var även några andra som var väldigt roligt
att träffa. Sen innan vi skulle hem så for vi som snabbast in på Willys och snabbhandla
och sen var det tillbaka på byn. Kom på att vi skulle hälsa på jockes moster så även
där har vi varit idag. Sen blev det middag på grillen eftersom vi
kände oss lata på matfronten idag haha.. kan man ju göra ibland ;)
Sen ikväll har vi varit hos Anton och Alex oxh spelat bingolotto och sett Så ska det låta.
Fast kom hem utan vinster.. jaja bättre lycka nästa gång hoppas jag!
-
Jag idag!
Jocke och Oliver :)
-
Nu ska vi krypa ner i sängen och slå på nån serie och bara må sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback