Ändring i kalendern!

ååh va trött jag blev!
När jag var klar på byn med möten och ärenden så var det bara hem. Hade
ju tänkt baka semelbullar men det får bli ikväll istället :)
Istället för att baka så har jag nu städat hela lägenheten och startat en tvätt. Har
även fixat i papper och hängt in lite (läs mycket) kläder som legat på golvet. hade
dock sådand otur att dammsugarslangen är trasig :S Så det var bara torrmoppa upp damm och
dylikt innan skurandet.. Ska ta och köpa mig lite silvertejp. Går ju att laga
allt med silvertejp ;P och går det inte är det bara kasta skiten!
-
Nu måste jag sätta mig och skriva in massa turer i kalendern. Är ju bra om man
vet hur man jobbar ;) hehe


Bra att ha något som håller koll på ens liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback