WP!

Hej på er!
Idag har man jobbat och sen hem och påtat på hemma med lite av varje. Sen när
jag var klar så hoppade jag och Diva i bilen och drog hem till mamma och pappa där
Diva fick springa ute i över en timme. Hon var såå glad!
Var ju pissigt väder på morgonen idag men tur som det var så sprack allt upp och
det blev jättevarmt och skönt ute. Man kunde ta av sig i linne och sitta ute i solen. Man kan
ju inte annat än älska det :)
Sen så hämtade jag upp Eve och vidare bar det av till Ida där vi vart ikväll. Pillan kom också
så det har varit en kväll full med surr och kaffe. Alltid lika trevligt att träffas
måste jag säga.
Nu är man då helt slut i kroppen och knoppen så nu ska man nog göra
sig klar för kvällen och slå huvet i kudden.
Mina fina brudar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback