UVI

Då var det måndag igen!
Idag är jag ledig och det var då tur det eftersom lillgumman våran har fått
blåskatarr. Det är så synd om hon. Gör ju ont i hjärtat när hon bara springer runt
och gnäller. Men nu behandlar vi med Bamyl och C-vitamin så vi hoppas
att det blir bättre.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Är helt slut i mitt huvud och trött som en gnu
är jag med.. På en stund skulle mamma komma förbi och hälsa
på men annars inga planer. Om jag blir mindre tung
i huvudet ska jag verkligen försöka att kolla igenom om garderob. Måste göra något
eftersom jag inte får in en enda galge till. SKulle ju dock kunna slita shoppa men
vafaan.. Hur kul lät det? Nääe bättre att kanske he bort något. Men frågan är ju
bara vad? ;)
-
Nu tror jag Diva har somnat så d¨ska jag lägga mig ner i soffan tills mamma kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback