Födelsedag!

Tjena!
Igår fyllde ju Jocke 24 år så hade inte så stor lust att sitta vid datorn. Dessutom så
var vi i Luleå igår, bara jag och Jocke. Vi gick och strosade på affärerna och käkade lunchbuffé
på BanThai. Sen var det bara dra kosan hemmåt eftersom mamma var med Diva.  Sen så var
kvällen ganska lugn. Några från Jockes släkt kom och även Hanna och Crille
var över en sväng.
Men som sagt, var en mycket lugn kväll!
-
Idag då? Jaa antar att det är många som har farit eller ska fara
upp till fjällen, eller är där. Själv
blir man bara hemma under påsk eftersom man jobbar hela helgen. men se
inte gör det något. Man ska vara glad att man får jobba :)
Är så härligt väder ute för tillfället så om det fortsätter så ska jag nog
ta Diva med mig och kanske åka till mamma och pappa en sväng. Men man får väl se. Har
ju tvätt jag måste ta hand om också!
Fanns ju bara påsktårtor så fick bli
en sådan igår haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback