En mycket bra helg!!

Hej på er!
Har nyss kommit hem och nu slappar vi bara i soffan innan det är dax
för att inta sängen. Är en ny dag imorgon och inte vilken dag som helst utan
valborgsmässoafton :) Vet dock inte vad som händer och sker men
det löser sig alltid! Vill då vara ute iaf.
-
Gårkvällen var jättetrevlig. Blev middag hos Hanna och Crille med gott
dricka till. Sen så satt vi hos dom tills det blev utgång på Galaxen. Där blev det dans,
gottdricka, trevligt sällskap och allt som hör en utgång till.
Var i säng kring halv 3 och somnade lika fort som jag la mig i sängen hehe.
-
Idag har det varit lika härligt väder som igår. Så självklart har dagen mest spenderats
utomhus med Diva. VI har varit hos mamma 2 ggr och lekt och busat, varit och kutat
i kanis och varit ute i skogen och lekt. En mycket trött diva efter dessa aktiviteter vill jag lova ;)
Men känn så skönt och veta att man har aktiverat damen mycket!
Sen så klockan 4 så satte jag, jocke, Hanna och crilla oss i bilen och drog till Luleå. Där
gick vi ut och käkade på Allstar. Jag käkade Ribs och kan lova att det var kanongott.
När alla magar var fulla och nöjda så gick vi och såg bio.
Vi såg american pie reunion. den var riktigt bra tyckte jag. Man fick då skratta
mycket haha!
-
Här kommer lite bilder sen helgen :)
Nu säger jag godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback