En hel hög med pengar!

Diva har lekt lite djävul här hemma medans jag jobbade. Så snart
är man en korgstol mindre hehe.. Men nog var hon glad för det ;P
-
Idag har man (förutom jobbat) städat, tvättat, hälsat på hemma hos mamma och
handlat. Har även hunnit fixa lite i mina pärmar med mina papper. Var behövligt om man
säger så :P
Imorgon är jag ledig men har saker som måste göras. Ska bland annat till Djurkliniken
i Öjebyn för att vaccinera Diva. Hon är ju 12v nu så då är det dax.
Sen ska jag även ta och göra lite ärenden på byn och om jag hinner och ids ska jag
verkligen försöka rensa lite i min garderob.. Är ju förjävligt hur mycket kläder man har!
Tänk om man skulle ta bort alla kläder från alla galgar jag har och räkna dom, sedan snitta att
det plagget som hänger på varje galge kostar kring 200 kr och sedan räkna ihop det..Plus att på
några galgar hänger det mer än ett plagg.. OM man nu gjorde detta skulle jag garanterat börja må
dåligt haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback