Energi till tusen!!

Hej!
Då var det tisdag och påsken är så gott som över. Idag har jag jobbat till 4. Har
varit en sådan grådassig dag med snö och slask idag så efter jobbet drog jag och solade
i 17 minuter. Såå skönt!
Sen var det bara hem, greppa tag i dammsugaren och skurborsten, gå ner med tvätten,
dra en sväng på ica och hem och käka middag. Plus att Jocke är borta så har haft lillbruttan
också att passa. Men det har gått bra! Så lite har man ju hunnit med iaf :)
Sen ska jag även duscha och kanske göra naglar eftersom jag har köpt
grejer så jag kan göra dom nu haha.. Men det får bli när Jocke kommit hem så man har nån som
kan passa lillbruttan.
-
Nääe om man skulle skaffa sig lite mer energi och gå ner och kolla om tvätten är klar.. Jaa
är väl bäst att göra det!
-
BTW!! Har ju totalt glömt att visa er mina nya skor som jag köpte när vi var
i Luleå. Kommer ett inlägg med dom sen ikväll :)

Längtar som fan tills man kan inta balkongen på sommarkvällarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback