En mycket trevlig kväll :D

Hej på er!
Jobbade ju dag igår och efter jag hade slutat drog jag hem, hämtade
Diva och drog till farmor och hälsade på en sväng. Sen for vi forbi mamma och pappa
en stund så Diva fick springa lite.
Sen på kvällen blev det middag hos Hanna och Crille med Eson och Pillan. Blev grillat,
potatisgratäng, sallad, grillad majs och vin till middag. Sen så blev det jordgubbar med grädde
efter det. Herregud så mätt man blev, men oj så gott det var! :)
Sen blev det några drinkar, massa surr och många skratt till alla det möjliga bilder haha..
Baksmällan al over again ;)
Här kommer några bilder från kvällen:
En mycket trevlig kväll!!
-
Idag har jag varit till Luleå med mamma. Har handlat lite men blev ingen
storshopping precis. Men det kanske är lika bra ;) hehe
Vad jag handlade får ni se om en stund!
Nu ska jag nämligen ta tag i dammsugaren och skurkvasten och få ordning här
hemma.. Ser ut som ett sandtag här hemma.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback