En helg i lugnets tecken!

Hej hopp!
Nu är denna jobbarhelg över och det känns såå skönt med en ledig dag imrogon. Dock
drar jocke imorgon men kommer hem senare i veckan. Skönt det med :)
Iaf så har helgen gått i lugnets tecken. Inte gjort nå stora ryck alls utöver jobbet. Har
småstädat, lekt med Diva, hälsat på hos mamma.. jaa lite sånt. Igårkväll
när jag slutade så kom Hanna över. Senare kom Alex och Anton hit. Vi brudar dumpade
grabbarna i våran lägga medans vi tog tillflykten till Hannas och Crilles lägga. Blev lite surr
över något glas vin och cider. Fick även en smakbit av Hannas Cheescake. Den
var inte dum alls vill jag lova!
Nån liten bild kan jag bjuda på:)
-
Nu sitter jag bara i soffan och slappar. Ska ta mig en liten kladdkaksbit
sen så blir det sängen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback