Bara halv 10 :)

Hej!
Klockan är bara halv 10 och jag har redan hunnit diska, prommat med Diva och
startat tvättmaskinerna! Effektivt för att vara jag :)
-
Igår fick jag en härlig överrsakning. Helt plötsligt kliver jocke in genom dörren. Jag som
skulle hämtat han idag. Så kul att få hem honom. Vet dock inte vad vi ska hitta på idag
men blir kanske att bilträna med diva lite sen får man se!
Blir kanske bingolotto med Anton och Alex med. Men vi får väl se vars det slutar.
Gissar att många vakna upp imorse bakis och jävlig. Känns underbart att inte
vara bakis idag vill jag lova :) Men får så mycket mer gjort!!
-
Nu ska jag slå en pling till mamma sen ska vi starta denna dag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback