Tack för en trevlig kväll :)

Hej på er!
Igår var en jättetrevlig kväll med härliga människor och mycket skratt. Igår så
käkade jag, jocke, anton och johan här hemma hos oss. Blev renstek och potatis. var
otroligt gott måste jag säga :) Tur man har en man som kan!
Sen efter maten lämnad jag grabbarna och for till Alexandra. Där var vi ett bra tag och
drack, spalde spel och umgick med massa folk.
Senare på kvällen drog vi till Tresco. Måste säga att det var ovanligt mycket folk där och
kul var det. Har tyvär inga bilder eftersom jag inte tog nån kamera med mig men Alex tog nå bilder som
man kanske får sno av henne sen.
Idag då? Jaa jag och jocke for upp till Inger och hälsade på idag. Var så trevligt. Fick ju
även träffa Åssan :D Hon var lika glad som vanligt!
När vi kom hem till byn så drog jag hem till mamma och pappa och tvättade av bilen så nu
skiner den som solen ;) haha
Har även plockat på här hemma. Gjort om lite i gästrummet och sådär. Ska ta nå bilder
imorgon så ni får se hur det blev.
Nu ska jag kolla om det är nå bra på tv ikväll!
Saknar min myskompis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback