massa vatten och biltur!

Det blev inget plockade av granris. Det regnade lite väl mycket så vi tappade ilet. 
Vi beställde iaf mat från Heart To Heart och jag åt friterad kyckling och ris. Måste säga
att dom har goood mat! Å så när man får så mycket, love it!
-
När vi hade käkat tog jag och mamma en tur med bilen för att kolla in allt vatten. Är ju för faan
snart översvämning. Hade dock ingen kamera med mig men tog några bilder på mobilen
så ni får ursäkta kvalliten :)
-
Alla luckorna till dammarsna i sikfors var öppna. Det vibrerade i hela marken :S Jävlar
va vatten!
-
Gick ner på byamarken hemma hos mamma och pappa. Snart har dom vatten upp på gräsmattan..
Jaa snart ska man nog skippa bilen och ta båten istället hehe...
-
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, bara mysa och må gott.  Ska nog ta mig en cider
och bara slappa i soffan i myskläderna :) Gillar fredagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback