Leka med en älgkalv!

Hej på er!
Har nästan nyss kommit hem från Arvidsträsk. Har varit där och hälsat på
min älskade farmor :) Påväg hem så tyckte tydligen en älgkalv
att vi skulle leka haha. Han stod vid sidan av vägen så jag stannade brevid han så han
inte skulle springa ut på vägen.
När jag började köra så började han springa. När jag stannade stannade älgkalven och
såhär höll vi på en stund hahaha.. tillslut bestämmde han sig för att gå sin väg så jag kunde
köra vidare.
När jag körde vidare så funderade jag varför man inte jagar från bilen på
kvällarna? jag menar dom finns ju alltid uti vägen. Är ju då bekvämare om inte
annat ;) haha
-
Imrogon är jag ledig. vet inte vad man skulle ha gjort. Eller en sak vet jag. jag har tvättid
så tvätta ska man ju förståss göra. Sen ska jag nog på byn en sväng och göra
några ärenden. Alltid kan man påta på med
något.
Nu ska jag ta och kolla in om det är nå på tvn :)
På söndag får jag hem min andra hälft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback