höststädat

Sådär då har man gjort ett ryck. Kan tala om att jag är måttligt slut just nu :S Men
en ipren och soffläge funkar alltid.
Jag har diskat undan berget i köket och oj så skönt det var att få det gjort. Efter det
så har jag höststädat på balkongen. tagit bort mattan så den inte förstörs i vinter och
burit ner den i förrådet.
Orkade inte bära ner möblerna så tror jag får göra det när jag är piggare.
-
Annars idag vet jag inte vad som händer. Sitter mest och funderar hur jag ska orka
jobba imorgon. Jaa jag får fara och prova. är ju inte annat än att man
får fara hem.
Sitter nu och kollar på fönstrerna som verkligen skulle borda puttsas. Ååååh om man ändå
hade orken till att göra nå vettigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback