Bio för hela slanten!

Tjena!
Idag har jag varit på DVH och jobbat. Är så kul med lite ombyte :) Jobbade bara mellan
10 och 14 så var en kort dag.  Efter jobbet for jag hem, startade tvätt, städa hela lägenheten
och sen for jag och jocke till Alex och Anton (och Theo förstås). Där blev vi bjudna på mat. Det
var riktigt gott! Theo visade även mig sin nya skoter och sin fina säng haha. Skönunge :D
Vi drog sen vidare till bion. Vi har nämligen varit och sett Jägarna 2.
Måste säga att jag tyckte den var bra. Trodde inte den skulle vara så bra
men dom tankarna fick jag ta tillbaka.
Kom nyss hem. Har varit och tagit upp tvätten och hängt den och startat 2 nya . Lite sent kanske men
bättre sent än aldrig va? ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback