Snyggast!

Tjena!
tänkte bara snabbkika in här och säga hej. Ska även visa er vad jag har
inhandlat idag här hemma på byn.
Införskaffat en ny borste och en ny foundation. Är bra att ha en ljusare foundation nu när
det blir vinter eftersom man sällan är lika brun då som på sommaren.
Köpte även denna snygga kruka :D
Det finns en liten variant av denna "gubbkruka" som funnits här på byn ett tag men
nu hade dom fått in den stora. Superläcker är den! Man behöver ju inte ha den som kruka
utan bara ha den ståendes. Det är så jag tänkt ha den.
-
Har iaf precis kommit hem från jobbet och snört på mig Onepicen. Ska snart ta och gå över till
grannarna. Dom skulle tydligen bjuda upp på nå gott! Inte illa ;) Gillar verkligen mina grannar!! haha
Imorgon blir det nog dåligt om uppdate eftersom jag jobbar till 4 och ska nog mest troligt och käka
hos mamma och pappa efter jobbet. Men ska skriva så fort jag har tid..
Nu ska jag snabbkolla dessa sidor man alltid kollar på nätet (facebook, bloglovin) innan jag
ska traska över..
Ha en trevlig fredakväll alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback