Piteå med mamma :)

Hej på er! :D
Idag har jag varit med mamma i Piteå. Självklart fick jag med mig lite hem
också hehe ;) Har varit en jättekul dag med min mor och när vi var klara med
shoppingen så for vi hem till mamma och pappa där jag blev bjuden på tacos.. inte
illa. Det är ju såå gott! Tänkte bara kika in här och säga hej. Har fullt upp nu eftersom jag ska
på partay ikväll. Såklart ska man ju klä ut sig men till vad får ni veta senare :D Kanske slänger
in en bild på mig innan jag drar. vem vet? ;)
Men nu ska jag tvärvisa lite av det som fick följa med mig hem idag.
2 fleeckoftor och en stickad kofta :)
2 baströjor, ett skitsnyggt döskallelinne, en glansig och lång shorta, smink och lösögonfransar.
Fick även med mig en tubsal, trosor, strumpbyxor och lite sånt. Jag är med andra ord
nöjd med min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback