Kan säga att man har fullt upp!

Hello!
Idag har jag varit i luleå med mamma. Har varit en riktigt mysig dag med
shopping och trevligt sällskap. Jag fick med mig lite hem iaf, men inte nå
mängder eftersom man inte är miljonär :P
detta blev det:
Ansikstoner (den gröna)
En filt
ett par leggins
En ansikts Primer från lancome
Jag är då nöjd iaf :) Köpte även en BH på lindex men den orkade jag inte fota.
-
När vi kom hem till byn så blev jag hemskjutsad av mamma för att hämta bilen och
lämna shoppingen hemma för att sen dra och hämta pappa. Hann ju även starta en tvätt eftersom
man är gooode effektiv ;) Hahah!
Sen skjusa jag pappa och farmor till aträsk och sen tillbaka till byn och for och hämtade
mat och mig och mamma från Heart To Heart. Sen efter maten var det bara hem, hänga
tvätten som var klar och starta 2 nya. Sen har man plockat ihop här hemma. Nu
har jag bara mellanlandat i soffan en sväng för jag ska nämligen iväg snart igen. jag
ska ju till luleå (IGEN!) och hämta Jocke och Johan och sen dra vidare till
Aträsk.. Hahah jaa va kan man säga? Idag har man varit som en annan
hit och dit :P
-
Nääe här kan man ju inte sitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback