gårdagen..

Jaha då var det redan måndag.. Herregud va tiden går!
-
Igår var ännu en dag som var fullbokad för mig. Jocke hade ju match igår klockan
12 så var där och kollade en stund. Dom förlorade tyvär :( Sen klockan
2 vart jag upphämtad av Inger och så for vi till Böle där det var avslutning
på hundträningen. Var en jättekul eftermiddag. Fick ju träffa Åssan (:D) och se det nya lilla
tillskottet Råsta. Hon skulle man velat gömma under jackan och ta med hem!
Vi var väl hemma kring 6 och när jag kom hem så var jockes syster och hennes kille här och
hälsade på. Var kul att träffa dom också. När dom hade farit var det bara att
hämta vinterdäcken i källaren och fara till pappa och byta däck på bilen. Är ju lite skönare
och göra det i garage än ute ;)
Men nu är det då gjort.. Sen när vi kom hem så var det sängen som gällde. Både
jag och jocke var såå trötta. Vi slappa i sängen med ett glas
julmust och kollade på filmen Horrrible Bosses. Den var riktigt bra!
Så om ni inte sett den så gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback