Fullt upp hela helgen, och jag gillar det!

Hello!
Nu är jag hemma igen. Var ju som sagt hemma hos mamma och pappa och käkade
middag där. Det blev tacos med kyckling så inte klagar jag ;) haha
Jag och mamma har även planerat att fara till Luleåstad imrogon för en lite
mor och dotterdag med shopping och mat. Är ju så trevligt! Sen imorgonkväll ska jag
fara till Arvidsträsk tror jag. Min far ska nämligen dit så kanske far och hälsar på. Jocke
kommer ju också hem imorgon men han far likafort igen eftersom han har match i Kalix (tror jag).
Annars idag har jag mest påtat på med min nya telefon. Måste säga att jag är riktigt nöjd med
den. Väldigt enkel och fiffig liten sak.
-
För övrigt är jag jätteglad att det är fredag. Bara veta att det är den dagen gör mig
glad. haha. Har fullbokat hela helgen.
luleå och arvidsträsk imorgon och på söndag har ju jocke hockeymatch klockan 12
här i Älvsbyn, så ko och kolla!
Sen kring 2 så följer jag med Inger på avslutning på hundkursen som har
varit i sommar. Det ska bli så himmla kul! :)
-
Nu tror jag att jag ska skräa upp lite annanas och andra frukter och smaska på. Det
är ju fredag så lite lyx måste man få ha. Kanske ta sig en cider? vet vet? ;)


en bild på mig som är tagen för några veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback