endast måndagar...

Herregu, är det bara måndag och fredag? Tycker inte det finns några andra
dar på veckan :P Haha..
Har varit och jobbat idag och sen var det bara in på affärn och hem och stoppa
in tvätten i maskin. Idag blir det goomat på medborgar! Det blir fjällröding och potatis med
massa gott till. Inte illa på en måndag. Men gäller att passa på när älsklingen är hemma!
Annars idag då? jaa jocke
har träning och jag ska kanske svänga förbi mamma och pappa. Ska även på
affärn en sväng till eftersom jag kom på att jag inte köpte allt jag behövde. Ska nämligen
bjuda jobbet på fika på onsdag tänkte jag. Är ju såååå kul att baka men vill ju som
aldrig ha så varför inte bjuda bort det dåå? :)
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback