En jättetrevlig dag :)

Tjenare!
Har precis kommit hem. Har jobbat på DVH idag. Vi var på en utflykt till
Lillpite. Vi for och käkade på Vischan och gick och kollade på alla dom gamla sakerna dom
hade i butiken. Sen for vi en sväng på Dollar och kollade. Tror ni jag fick med mig nå hem
då? Jajjemen!
Jag köpte mig en gammal mjölkhämtare och ny duk till köket. Alltid kul
med lite nytt.
Jag är nööjd :)
Och tur som man har så jobbar jag ju med så härliga människor. En jobbarkompis till mig
hade köpt en tröja som hon inte ville ha så då fick jag den. Tack Annika ännu en gång!
En riktigt bra dag med andra ord :)
-
Nu ska jag bara snabbgöra några saker här hemma sen ska jag förbi min
kära mamma och pappa. Mamma är hemma och är sjuk så tänkte jag skulle göra henne
glad med ett besök!

Kommentarer
Anonym säger:

var har du köpt det där hjärtat som står på bordet? Visst är det en servetthållare??

2011-10-05 | 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback