En burk och vin!

Då var det fredag och helgen är här! Jag ska ju dock jobba imorgon men bara man vet
att det är helg går allt lite lättare :)
Idag tog jag mig en liten sovmorgon till klockan 11, och oj så skönt det var! Sen klädde jag på mig
och gick ut på byn och gjorde några ärenden. Sen mötte jag upp mamma och så drog vi
till Vischan. Var så längesen hon var där så vi tog oss en liten utflyckt dit. Var
trevligt att göra någon en stund. Hittade en burk till mitt köksprojekt som jag håller på med
som förhoppningsvis kommer göra köket lite roligare!
Sen köpte jag mig en vinflaska. Alltid bra att ha hemma. Har ni smakat detta
vita vin? Är jättegott om ni frågar mig :)
Nu ska jag påtapå i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback