Den har kommit!

då var man hemma på timmar. Jobbar ju en delad
tur idag.
När jag gick till jobbet imorse så funderade jag för mig själv vars snön
har tagit vägen. tycker det har tagit länge för den att visa sig. Men se när vi satt uppe
på grupprummet så tittade jag på telefon och det snöade på skärmen :S Var ju såklart
tvungen att kolla om detta stämde och japp, det gjorde det :)
Jag vet att denna snö inte kommer vara kvar. Det kommer säkert hinna tina bort men är
lite småmysigt när den första snön kommer!
Är ju härligt när det knastrar under skorna!
-
Vad ska man göra på sina timmar då? Jaa blir nog att vila huvudet en stund och kanske
gör något åt håret. Locka det eller nå så det ser ut för nå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback