Bakismat delux eller vad?

Sådär då var man hemma!
Har varit en trevlig dag/kväll i luleå med min älskade sambo. När vi vaknade så
gjorde vi oss klar och for in till Luleå för att hälsa på hans pappa och hans sambo. VI
satt och surrade en stund innan jag och Jocke fot till Micke och Åsa. Där satt vi och
surrade innan vi drog på All Star och käkade. Jag käkade
Surf and Turf. måste säga att det var jättegott! Ser ju inte så äckligt ut va? Detta är
bakismat delux ;)
Detta är hur jag sett ut idag :)
Nu ska jag kolla det sista på nätet innan man ska sova. SKa ju faktiskt upp och
jobba imorgon så då måste man ju vara pigg!
Kommer även ett inlägg om hur gårdagen var på en lkiten stund :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback