Är som hit och dit :D

Hej hopp!
Då var det söndag och middagen är i magen. Idag har jag och jocke varit i Piteå
och hälsat på jockes syster och mamma. Var mycket trevligt att träffa dom! Sen när vi kom
till Älvsbyn så for vi och hälsade på Jockes moster och där var även Jockes kusin Carina så
då var vi där och surrade och fika. Lika trevligt och träffa dom :) men nu är vi iaf
hemma och har som skrivet käkat middag. Blir mycket att färdas när jocke kommer hem
eftersom vi ska hinna med så mycket som möjligt. Men det är kul att ha något att göra.
Jocke hade med sig mina gardiner (som jag beställde från IKEA för ett tag sen) hem. Så
nu är dom uppsatta i sovrummet.
Blev lite mysigare tyckte jag..
Skönt att ha det gjort :)
-
Imrogon blir det Luleå för våran del. VI ska inhandla några extraljus till
bilen.. Säkert blir det att kolla på lite annat med.
Roligast av allt.... att ha jocke hemma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback