Var, när, hur, va? ska jag?

Herregud.. hela dagen har varit kaos för mig haha..
Har varit så mycket att mitt huvud inte hängt med. Varit massa fram och tillbaka med
jobb och allt som tillhör det och sen en massa annat inför kommande planering.
Är helt slut i huvet.
När man slutade så kanske man skulle få det lugnt? Nääe varför de? haha
Precis när jag kom hem så kom våran hyresvärd och skulle mäta kring kylen
för vi ska nämligen få en ny (kul!!). Å sen får man främmande klockan 7 så nu tänkte
jag försöka käka nå. Vetefaan om jag ids
gör nå mat haha.. Kanske skär mig nån korvskiva och käkar lite tonfisk eller nå
annat lätt. Så får det nog bli!
Lite såhär var jag idag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback