Helgen som varit :)

Tjena!
Har varit kass uppdate här på bloggen i helgen.. Har varken orkat eller hunnit om jag
ska vara ärlig. Men nu tänkte jag berätta om min helg :)
-
Lördag:
Jag jobbade ju till klockan 4, sen for jag och såg jocke spela
hockey här i Älvsbyn, sen hem och käka middag och sen var det bara på med
partystassen och gå över till Hanna och CRille där det var förfest.
Sen efter att vi varit där så drog vi ut på Galaxen här på byn. Var, om du frågar mig, jättekul
Mycket folk man känner, bra musik och härlig stämning!
Hade igentligen inte tänkt att festa men vafaan man är ju inte omöjligt, eller hur? ;)
Var iaf en jättekul kväll med trevligt folk, mycket dans och mycket skratt
Tänkte jag skulle visa er nån bild sen lördags.
Tack alla inblandade för en trevlig lördag! :D
-
Söndag:
Jaa då var det bara kliva upp för jag och mamma skulle på hantverksmässan i
Luleå, och så det blev! Har varit så otroligt trött hela dagen men har trots det varit en trevlig
dag med min mor. Fick inte med mig nå hem från mässan än 2 stycken salami :P haha
Sen när vi var hemma så var det bara gå ner med tvätten och fara och hämta nå mat. Blev
pizza för både mig och jocke. Gootttt! Men sen kan jag lova att jag somnade i soffan. Sov kanske
till halv 8 i soffan :P
JAg och jocke slog igång en film, tände brasan och drack julmust. Sååå mysigt :D VI
såg The Nines. Nån som sett den? Var då som tjorvig..
Här får ni nån bild sen gårdagen.
Nu ska man klä på sig och väcka sambon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback