tidig morgon!

Godmorgon!
Varit vaken sen klockan 7.. varför kanske man frågar sig, varför så
tidigt på en söndag? Jaa jocke skulle ju komma hem inatt men han kom hem imorse klockan
5 i 7.. Så Åssan blev ju pigg och även denna tjej (jag) kunde inte heller somna om.
Så då var det ju lika bra att kliva upp. Så jag och Åssan gick ut på morgonprommis. Blev en ganska
lång runda så att jag skulle vakna till liv. Och inte var vovven ledsen för
det haha..
Påtal om Åssan så åker hon hem till sitt idag. ska bli tråkigt men hon är ju
inte alls nå långt bort så man får fara och hälsa på hon :D
-
Annars idag då? jaa tror det ryktades om mat hos mamma och pappa idag. Inte
illa det inte ! Annars blir det nog en hyffsat lugn dag skulle jag tro.
Jag tror att jag snart ska ta och inta liggande läge i soffan så kanske man får sova en stund
till iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback