Mitt pepparkakshus

ååh äntligen sitter man ner en stund!
När jag hade slutat jobbet idag drog jag och handlade lite inför pepparkakshuset. Jag köper
ett färdigt som man bara sätter ihop själv ;) Men det ska ju ändå pyntas!
Sen var det bara hem, diska undan, plocka in varor, limma ihop huset, pynta huset och
sätta upp det. Tog lite tid men nu står det där!
Va tycks? :D Haha
-
Sen var det bara börja med maten. Jag gjorde stekt ytterfilé och grillpotatis. Inte
dumt alls! Till det blev det skivad gurka, inlagda vitlöksklyftor och pepparsås.
Efter maten tog jag och jocke bilen hem till mamma och pappa. Där har vi varit en stund
ikväll och hälsat på. Mycket trevligt :)
Nu ska jag hoppa i duschen innan man blir för trött och inte ids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback