Middagsgäster :)

Jaha då var det kväll.. Igen ?!
Blev iaf så att Alexandra, Theo och Anton kom och käkade med oss. är så
trevligt med matgäster tycker jag :) Sen drog alex och theo hem, anton och jocke
på träning och jag for till mamma och pappa en sväng och hälsade på.
När jag kom hem hoppade jag i dduschen. så nu sitter man med blött
hår, men så får det då faan vara! IDs inte föna
det nu. Ska även snart ta och fixa morötterna och gurkan och dippen. Jag och jocke
ska bara mysa här hemma. Vi ska se film och må skönt. Inte illa!
Behöver inte lägga mig så tidigt ikväll eftersom jag jobbar kväll imorgon. Kan vara skönt
att gör det ibland :)
-
Nu ska jag kolla på IKEAs hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback