lite värme :)

Hej på er!
Nu har man slutat jobba! Blev en kort dag eftersom jag bara jobbat mellan 1 och 4. men
det kan ju också vara skönt nån gång :)
Nu efter jobbet ska jag ta och traska iväg på byn och sola
en liten stund tänkte jag. Är så kallt (eller är bara 10 minus men känns kallt) så jag
behöver lite värme känner jag! plus att man är ju blekare än
blekast..
Påtal om värme så far ju grannarna idag till Spanien. Hoppas dom får
en underbar semester och att dom kan slappna av fastän vi såg ett läskigt
program på Animal Planet igår om spindlar och hajar ;) haha

Vad man ska göra ikväll då? Jaa vet inte om jag ska ta och baka saffranskakor eller
vad jag skulle ha gjort. Man får väl se vad man orkar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback