Lite har man gjort iaf :)

Då har man hunnit en hel del vill jag lova :)
Handlat, varit på soptippen, städat lite, diskat, hängt in tvätten och
påtat på här hemma. Inte dumt !
Måste dock fara på affärn igen eftersom man måste ha
mer galgar.. Kanske inte har för lite galgar, kanske har för mycket
kläder? Näääääe så kan det inte vara. För lite galgar var det ;)
Annars idag då? jaa mest troligt kommer man få middagsgäster idag. Blir dock ingen
glamorös middag. det blir spaghetti och köttfärssås. men det ska man inte
underskatta. Kan vara riktigt gott!
-
Nu måste jag ta och agera så det blir nå gjort. Annars finns det en chans att jag
aldrig tar mig upp ur soffan :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback