kasta boll :)

Sådär! Nu är även min sambo vaken. Vi har kommit
hem nu för ett tag sen. Vi tog bilen till kyrkogården och tände ljus hos våra nära :) Sen
så gick vi upp med åssan bakom kyrkogården så hon fick springa av sig där i
skogen. Vi kastade boll och jag tror hon gillade det.
Sen for vi en sväng till mamma och pappa så att mamma skulle hinna träffa hon
eftersom hon ska hem ikväll. Där vart det ännumer bollkastning haha.. Så
nu ligger det en trött hund i hallen och sover.
-
Jag och jocke ska göra oss klar för att dra till mamma och pappa och käka
middag. Köttsoppa sitter inte fel vill jag lova! Perfekt
farsdag middag om ni frågar mig!
Hoppas ni alla får en mysig söndagkväll med era nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback