Huvudbank och apotekslåda!

Hej på er!
Idag har jag jobbat. Har varit en tung dag eftersom man haft huvudvärk hela
dagen. Den har lättat lite nu man är fortfarande ljum i huvet. Hoppas det är bättre
imorgon! JAg och Eve var in en sväng på Handplockat idag. Jag
har hittat mig en "apotekslåda" så man har nånstans att ha
piller och sjuksaker i :) Mycket bra! Köpt mig även nå nya ljus. Måste ju ha
nya nu när man tänder ljus på kvällarna. Köpte även en doftpåse som
eve tipsa mig om. Så nu luktar det gott på toa. Tack vännen :D
-
När jag kom hem så la jag mig och vilade mitt huvud. Var helt underbart skönt! Sen så kom
mamma och hämta mig så for vi på Heart To Heart och köpte oss nå mat.
Blev friterad kycklingfilé för mig. Är ju sååå himmla gott! Så vi tog med
oss maten och for hem till lägenheten och käkade.
Sen har jag och mamma bara suttit och pratat och haft det trevligt. Tack för maten och
det trevliga sällskapet mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback