Hemmaspa!

Jaha då var det kväll!
Jag och mamma gick ut på en timmes prommis med Åssan i dalen. Hon
hade då verkligen fullt upp med alla lukter :) Var riktigt härligt att få lite
luft måste jag säga!
Sen följde jag hem med mamma. Där blev man bjuden på middag. Vart
hämtmat från HTH. Inte dåligt! Blev friterad kyckling och ris. MUMMA!
-
Nu sitter jag i soffan, nyduschad, och ska ha lite spa här hemma. Fixa
naglarna och såntdär. La en ansiktsmask innan jag gick i duschen. Blev en med
honug och hasselnöt. Såå skönt :)
-
Åssan ligger och snarkar här brevid mig. Ska erkänna att hon verkar må sååskönt
här i soffan. Kan garantera att om jag skulle lägga mig brevid hon så skulle jag då lätt
kunna somna! Men det får man inte göra för då blir det så sent inatt.
Ska ju faktiskt jobba imorgonkväll så.
Nu ska jag ta fram mina nagelsaker! Kommer nog något litet tips senare om
hur du kan frächa upp naglarna dina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback