fullt upp har man!

Hej på er!
Nu sitter jag hos mamma och pappa. inväntar att fader ska komma hem för
då ska vi ut och äta :D kul!!
Gått bra och jobbat idag. När jag kom hem så snörde jag i tvätten i maskin och sen
var det bara göra det roligaste på hela månaden (hör ni ironin?), betala dessa underbara
räkningar. Att man inte får mer räkningar? Det som är såååå kul.. NOT!

Efter att jag käkat med päronen så drar jag hem. Måste ju plocka upp tvätten, fixa
inför morgondagen, duscha, se idol, göra naglarna.. Jaa jag har det jag gör! Kom på nu..
Hoppas jag har gele och spray till naglarna hemma.. Kanske har glömt att köpa de? :S
Jaja.. då får det då vara hänt.. Då får jag ha fula naglar imorgon!

Nu ska jag ta och slå ner röven i soffan en stund innan vi ska iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback