Frostig morgon!

Godmorgon på er!
Idag är det lördag och det inebär jobb för denna tjej. Medans jag jobbar ska
mamma vara här med Åssan så hon slipper vara själv. Tur man har en snäll mamma
som ställer upp :)
När jag vaknade imorse så sken solen och det var  6 grader kallt. Ganska skönt var det
ute ändå. Tog på mig peakjacka så det var varmt och skönt. Är så
härligt och se Åssi springa runt i frosten och färdas med nosen i backen så
hon blir alldeles vit i ansiktet haha.. sööt!
Härlig morgonprommis med andra ord :D
Såhär ser det ut från köksfönstret denna lördagmorgon. ganska
härligt ändå!
-
nu ska jag ta och göra iordning dagens middag som man ska ha
med sig på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback