Fränt :D

Finns många fräna och smarta grejer när man börjar söka efter det. Här
är några saker jag gärna skulle ta :)
-
Dessa små högtalare som man har under kudden skulle jag vilja
att min sambo har. Han kan ju inte sova om det är
tyst. Tydligen så ska det höras jättebra genom kudden och den som ligger
brevid ska inte höra nå. SMART!
Kanske lite liten men dock en jävligt smart grill! Skulle passa perfekt för oss lägenhetsboende :)
Tar ju inte mycket plats precis !
Eller varför inte en bakstämpel? haha tyckte denna var skitfrän! Kunna stämpla
sina kakor för att visa att dom verkligen är HOME MADE ;)

Eller varför inte denna badanka som du kan ha både i duschen och
badet. den visar hur många grader vattnet är och spelar musik. Tror
du kunde spela in din favoritmusik så du kan vara en riktig popstjärna
i duschen!

denna skulle jag vilja ha haha ! En videokamera :D Skulle ju vara perfekt att
ha med sig på fest!
-
Jaa finns ju en uppsjö av desa fräna saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback