En helg i skelefteå!

Hej på er!
Nu är jag hemma igen. Har varit en jättekul helg med brudarna.
Vi drog till skelefteå igår. Vi överaskade Hanna och Fanny som fyllt år med att
fara dit och bo på hotell. Vart uppskattat tror jag :D
Vi har shoppat, käkat god mat, skrattat, surrat, dansat, druckit gott ;) och bara haft det helt
underbart! Däremot bvar det nog riktigt tärda brudar som satte sig i bilen när
vi for hem idag!
Finns så mycket av denna helg jag skulle kunna berätta.. Som tex spruckna sängar, roliga danser,
roliga händelser och massa annat, men då skulle jag få sitta vid datorn hela kvällen! Haha
Kommer lägga ut kort från helgen på en stund så ni får se lite av våran
helg iaf. Hoppas ni också haft en underbar lördag :D
-
Idag då? jaa man kommer då aldrig ifrån vardagen ;) haha Bara ner med tvätten när jag
kom hem. men en rolig sak är ju att jag fått hem min älskade sambo. Är så kul
när han är hemma!
Nu ska jag ladda upp lite bilder. haha Kommer väl dö när man får se hur
korten ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback