En dag med Hanna i Luleå

Hej på er!
Har precis kommit in genom dörren och satt mig i soffan för en mellanlandning.
Idag har jag och Hanna varit i Luleå. Varit en jättetrevlig dag trots att grannen försov
sig lite. Men tur hon har mig som väcker henne :D haha
Hanna skulle ju fylla på sina snygga naglar
så då följde jag som sällskap! När Hanna var klar så strosa vi på stan en stund. hittade lite
av varje kan jag säga men vart ingen megashopping precis. Gäller att hålla liite i
pengarna iaf :)
(kommer ett inlägg senare på det jag handlade)
Vi käkade även en salladslunch på Symfoni. där hade varken jag eller hanna varit och
måste säga att det var en riktigt hitt! Jättegoda tillbehör och är ju alltid gott när man får
plocka ihop sin egna sallad.
Mitt i allt när vi var i luleå så ringde telefon. Var jobb på G så ikväll ska man jobba
kortkväll. Inte dåligt med jobb inte! Hoppas bara jag orkar, för just nu är jag så trött
så jag skulle kunna somna där jag sitter :S
Nääe nu är det bara hoppa i jobbarkläder och göra sig klar!
(kommer några tidsinställda inlägg under kvällen)


Våran frukost? Julmust och årets första Saffransbulle :D

Jag idag

Min gooa sallad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback