Bilder från helgen i skeeelet!

Här kommer bilderna sen helgens bravader :D
-
Påväg mot nya äventyr!
Ett atggat fördelsedagsbarn och eve påväg mot söder!

Trötta brudar efter en heldag med shopping.
Men efter lite ombyte och påsminkning så var vi på G igen :D
Dax för middag. Riktigt gott var det också !!
Efter maten drog vi upp på hotellet och hade förfest. Riktigt kuul :D
Sen var det bara inta krogen och jag kan säga att jag har ont i mina ben efter
all denna dans :D hahah
Påväg till nästa krog! Men självklart måste man ju stanna och ha en
fotopaus efter vägen haha..
Jag och fina pernilla
-
Sådär! Har haft såå kul. Detta måste göras om :D

Kommentarer
Anton säger:

vars har den blonda tjejen köpt sin kavaj?

2011-11-29 | 10:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback