11-11-11

Hej på er!
Idag är det ju 11-11-11! Ganska fränt ändå :) Ingen speciel dag för mig
men hoppas den blir speciel för många andra. Men dock ingen dålig dag eftersom den
börjat bra och jag får vara med Åssan :D
Jag och Hanna bestämmde oss för att käka lunch på byn idag. Är så trevligt
att sitta och käka ute där man ser lite folk. Sen gick vi på affärerna på byn och kollade runt
lite. Hittade mig ett par knästrumpor bara. Ett par svarta. Kan ju användas till allt!
Skagentoast blev dagens lunch :)
-
Nu slappar både jag och Åssan i soffan. Vi ska vila upp oss inför eftermiddagen då
jag, mamma och åssan ska gå till dalen och springa av oss. Haha eller är nog mest åsssan det
gäller ;) Men nog kanske man tar sig en spurt bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback